top of page

עו״ד המייצג נפגעים בתחום נזקי גוף ונזקי רכוש

נזקי גוף ורכוש זהו תחום רחב, מכיוון שנזקים כאלו עלולים להיגרם מסיבות שונות. נזקי רכוש יכולים להיגרם כתוצאה משריפות, הצפות, גניבות וכמובן גם חבלה מכוונת. נזקי גוף אותם אפשר למנות הם נזקים הנגרמים לנפגעים כתוצאה מתאונות דרכים, נפגעי תאונות עבודה, פגיעות שנגרמות כתוצאה ממפגעים בשטחים ציבוריים, פגיעות כתוצאה מרשלנות רפואית ועוד.

במרבית המקרים הללו המוסד לביטוח הלאומי אמור לעמוד לצדנו בקרות המקרה, שכן במשך שנים ארוכות אנו משלמים דמי ביטוח לאומי. אולם לא אחת קורה שהמוסד שעליו אנחנו אמורים לסמוך עושה הכול כדי להוכיח שלא מגיע לנו כל שיפוי או פיצוי, ואם כן - אז כמה שיותר נמוך. כדי למנוע מקרים כאלה וכדי ללכת לישון בלילה "בראש שקט", רבים מאיתנו עושים ביטוחים פרטיים, אך גם חברות הביטוח לא ששות לפתוח את הארנק כשאנחנו צריכים אותן, ותמיד מנסות להגדיר את המקרה הספציפי שלכם כחריג.

אם הייתם מעורבים בתאונה מכל סוג ואתם מחפשים עו"ד המייצג נפגעים בתחום נזקי גוף ורכוש, עליכם להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה בתחומו. גם אם יש לכם חבר טוב שהמליץ על עורך דין "תותח" מכיוון שהוא סייע לו בניהול תביעה מוצלחת בתחום אחר, אם אין לו את ההתמחות בתחום נזקי גוף ורכוש - לא בטוח שהוא יוכל לעזור לכם.

עו"ד נזקי גוף ורכוש ידע לעמוד מול סוללת עורכי הדין שחברות הביטוח מעסיקות על מנת שידן תצא על העליונה. עו"ד מומלץ בתל אביב ובפריסה ארצית, בעל ניסיון של שנים רבות, יכיר את כל הפסיקה הרלוונטית בתחום, מפסקי דין ישנים ועד חדשים, וכמובן את כל התקדימים שעליהם תביעתכם תוכל להתבסס.

אנחנו בחברת עורכי הדין ליאור לויט מתמחים בתביעות הקשורות לנזקי גוף לאחר תאונות דרכים, רשלנות רפואית ותאונות עבודה. כשאתם מחפשים עו"ד נזיקין מומלץ בתל אביב שעובד בפריסה ארצית מלאה, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לשיחה לא מחייבת. אתם יכולים להיכנס לעמוד המאמרים באתר ולקרוא על מקרי רשלנות שטופלו על ידי משרדנו. הקליקו על גלריית הלקוחות ותראו בעצמכם את סיפורי הלקוחות שלנו, חלקם ניסו להתמודד לבדם מול חברות הביטוח שהתישו אותם, עד שהגיעו אלינו וזכו בפיצויים בגובה מאות אלפי שקלים.

מדובר בכסף שמגיע לכם שיכול לשנות את איכות חייכם מן הקצה אל הקצה, ולכן אתם צריכים את עורכי הדין הטובים ביותר בתחום. אני עו"ד ליאור לויט, ובמשרדי צברנו ניסיון רב בייצוג נפגעים בתחום נזקי גוף ורכוש. אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר עוד היום, בטלפון במייל או בעמוד יצירת הקשר באתר. אנו נותנים שירות ללקוחות מכל רחבי הארץ, ואשמח לתת לכם ייעוץ ראשוני ולסייע לכם לקבל את מלוא הזכויות שמגיעות לכם. אני וצוות משרדי נטפל בכם במלוא הנחישות, רגישות, אמינות, ומעל הכול - מקצועיות, עד לקבלת מלוא הפיצויים.

bottom of page