top of page

עורך-דין תאונות דרכים

אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות מעורב בתאונת דרכים. גם אם זה באשמתנו וגם אם זה באשמת נהג אחר, תאונות דרכים תופסות אותנו לחלוטין לא מוכנים. אלו הם אחד הרגעים הקשים שאנחנו חווים, עם רגשות מעורבבים של כעס, תסכול, ואם מדובר בתאונה קשה יותר - גם פחד. רבים אינם יודעים זאת, אולם כל אדם שנפגע בתאונת דרכים, ללא כל קשר לאשמת גרימת התאונה, זכאי לפיצוי כספי. לכן, אם אתם מעורבים בתאונה שכזו, חשוב מאד לפנות לשוחח עם עורך דין תאונות דרכים.

כשאתם מחפשים עורך דין תאונות דרכים בתל אביב, חשוב שתוודאו כי במשרד עורכי הדין אליו אתם פונים מתמחים בנושא. זהו נושא רחב יותר שכולל גם התמחות בנזיקין ובנזקי גוף. בדקו כמה זמן המשרד עובד וכמה שנות ניסיון יש לעורך הדין שמטפל בכם. כמו בכל תחום אחר, יש חשיבות לניסיון ואין דינו של עורך דין שמתמחה בנושא תאונות דרכים במשך שנה לכזה שמתמחה כבר שנים ארוכות.

קחו את הזמן וחפשו מידע ברשת על עורך הדין שבו אתם מעוניינים לייצג אתכם בנושא תאונות דרכים. חפשו המלצות וכן חפשו תלונות. כמובן שאי אפשר לסמוך אך ורק על מה שמוצאים ברשת, מכיוון שישנם אנשים ומתחרים שמשמיצים ללא כל סיבה, וכן ישנן המלצות לא אמינות. אולם אם ישנו עורך דין תאונות דרכים שאתם מוצאים עליו רק מידע שלילי - זה אומר דרשני. אם אתם פעילים ברשתות החברתיות, בקשו המלצות מחברים שלכם שאתם יכולים לסמוך עליהם.

אך גם אם אתם מקבלים המלצה מחברים על עורך דין תאונות דרכים בתל אביב, ודאו שאכן מדובר במומחה בתחום. ייתכן שאותו חבר המליץ על עורך דין שסייע לו בהליך גירושים, בבעיה כלכלית או אולי בסכסוך שכנים. עורך דין כזה טוב ככל שיהיה, בוודאי שאינו מומחה בתחום המורכב של נזקי גוף ונזיקין.

התקשרו למשרדי עורכי הדין שקיבלתם עליהם המלצות או שמצאתם עליהם מידע חיובי. בצעו שיחה טלפונית ללא התחייבות וסמכו על האינסטינקטים שלכם. נסו לשאול את עורך הדין שאלה מקצועית שעורך דין בתחום ההתמחות הזה אמור לענות עליה מבלי לגמגם. אם לא קיבלתם תשובה, כנראה שהוא אינו מומחה בתחום ושימרו את פרטיו ליום אחר, והתקדמו בחיפושיכם לעורך הדין הבא, מומחה אמתי בתאונות דרכים.

אני מזמין אתכם לפנות אלי, עורך הדין ליאור לויט. אצלנו בחברה נותנים שירות וייצוג לקוחות בפריסה ארצית. אנו מתמחים במימוש זכויות רפואיות לאחר תאונות דרכים ונשמח לסייע לכם ולייצג אתכם בתשומת לב, ברגישות, באמינות ובמקצועיות תוך מיצוי מלא של זכויותיכם עד תום ההליכים. אתם מוזמנים להתקשר עוד היום לשיחה לא מחייבת במספר 072-222-0111, במייל Liorlevit2011@gmail.com או דרך עמוד יצירת קשר באתר, וצוות המשרד יחזור אליכם בהקדם. נסיעה בטוחה!

bottom of page